2011. június 21., kedd

Lora szemhéj paletta


Ez a bejegyzés kicsit beauty blogos lesz.

Számos beauty blogban olvastam már erről a palettáról, ami a Lora márkanév alatt fut. Annyira sokan dicsérték, hogy csak ezért felkerestem egy boltot és megvettem. Sokat gondolkodtam melyiket is vegyem, de végül a barnás mellett döntöttem.

Erősen pigmentáltak a színek, felvitelkor erősen fényesek, úgyhogy vigyázni kell velük nappal. Tartósság szempontjából egész napos próbának vetettem alá és sikerrel átment a vizsgán. Bár hozzá kell tenni, hogy a nap végére a színe kicsit megkopott és nem önmagában vittem fel, volt alatta alap.

Az ecset (ha nevezhető annak), amit adnak hozzá , mint látszik is - kipróbáltam, nem használható. De ha más nincs akkor újjal is szépen eldolgozható.

Egyébként egy 1 eurós boltban vettem a Király utcában - Bp. (ezt olvastam máshol, bár ott emeletről... stb. van szó; hát az nem volt, de Lora állvány igen).

Hátránya: kicsit krémes az állaga, ezért vigyázni kell vele, összecsomósodhat felvitelkor, de ez ritka.

Vaku nélkül és vakuval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése