2011. szeptember 1., csütörtök

Astor Fash'N Studio - Fruity Scent körömlakk

Delicate Cherry, Intense Cherry, Lemon Zest, Orange Fizz, Sweet Apricot
Kíváncsi voltam milyen lehet egész nap illatos körmökkel járkálni... Szóval a beszerzés tárgya egy Astor Fashion Studio Fruity Scent körömlakk lett. Őszintén mikor megszáradt utána még valamennyire illatos volt, de abszolút nem az a messziről érezhető, később azonban semmi extra. Bár szerintem egy körömlakk inkább a szemünkre hasson!
De kezdjük is az elején. Az üvegben annyira még nem voltam megelégedve a színnel, a körmömön azonban már sokkal jobban mutatott, 1 napos hordás után pedig kifejezetten szerettem! Jó volt ránézni!
Maga a lakk 1 rétegben is egész jó, de nem fed teljesen, úgyhogy két rétegben ajánlott inkább felvinni. Tartósság szempontjából pedig most 2. napja van rajtam és a végei -habár nem annyira látványosan- elkezdtek kopni.


 Vakuval és lámpafénynél.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése