2011. szeptember 5., hétfő

Tökéletes konty - Bun Shaper

Nemrég találtam rá erre a kis bejegyzésre, melyben a tökéletes konty titkát vélik felfedezni. Bár tény ami tény valóban egyszerűnek hangzik, de nekem azért voltak fenntartásaim így elsőre. De ne siessünk, kezdjük a legelején.

Talán már hallottatok erről a kis valamiről, nem tudom van e magyar neve, mindenesetre Bun Shaper-ként találhatjátok meg a neten. Dús, tökéletes formájú kontyot lehet vele készíteni.
Az alábbi kis videóban megmutatja a leányzó, hogy egy zokni segítségével is el lehet készíteni, nem kell mindenféle kütyü hozzá. Talán abban jobb a bun shaper, hogy a képek alapján nem annyira egyenletes a felszíne, így beletapad a haj, nem kell félni, hogy elcsúszik és kivillan - jelen esetben - a zokni.
Kutakodva a neten rátaláltam különböző formájú bun shaper darabokra a különböző kontyokhoz.


Az ihlettől vezérelve gondoltam elkészítem Én is ezt a kontyot. A zoknikat inkább nem vágnám szét így elsőre, azonban eszembe jutott, hogy anno még sok-sok évvel ezelőtt kitettem egy tartóba pár régi nagy anyagmennyiséggel bíró hajgumit. Tudjátok, még a 90-es évek elején volt sok óriási hajgumi. Na megkerestem a padláson és megtaláltam. Az a hely igazi kincsesbánya ha régi dolgokról van szó. Szerencsére akadt egy olyan is a kezembe, ami teljesen ki volt nyúlva, legalábbis a gumi benne, így síma volt az anyag. A kétségeim, amiket az elején említettem főként emiatt voltak, hiszen ha nem egyenletes az anyag felszíne, a hajkorona nem tudja rendesen eltakarni. A lényeg, hogy a video alapján elkészítettem a kis kontyomat, bár nekem lényegesen hosszabb hajam van, így valamivel nehezebb volt összerakni. De sikerült! És ami nagyon fontos, MŰKÖDIK!!



Lássuk a videót!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése