2012. február 17., péntek

Tökéletes szemek - smink videó

Nem is tudom hirtelen hol is kezdjem...
Szerintem sokan szeretnének igéző tekintetet, szép nagy szempillákat, tökéletes sminket. Megtaláltam a legjobb videókat hozzá. Kipróbáltam őket és jelentem, működik!

Az egész ott kezdődött hogy megláttam a Maybelline új szempillaspirálját - Illegal Lenght. Persze a videó nekem sokat nem jelentett, hiszen (mint a legtöbb ilyen reklámban, itt is jól kivehető a szép kis műszempilla), viszont ami magában a termékben található, az már többet mond. A szempillaspirálban (állítólag) 4 mm-es szálak találhatóak, a formula innentől egyértelmű - hozzáragadnak festés közben a pillákhoz így növelve a tömegüket és hosszukat. 
Elsőre nem valami bizalom gerjesztő, mert ha valahogy ezek a szemembe kerülnek... hát nem lennék akkor a saját magam közelében. Viszont elméletben tökéletesen működik a dolog és egyébként is meg vagyok elégedve a Maybelline szempillaspirálokkal. Szerintem ki fogom próbálni.

Ha már szóba került a Maybelline, itt egy másik újdonság tőlük (őszintén nem tudom nálunk kapható e), a Maybelline Eye Studio Color Tattoo 24HR (Cream Gel Shadow). Csupa jót olvastam róluk, szívesen kipróbálnám.


Na de hol is a tökéletes smink?! Ugye kinek mi a tökéletes az relatív, de Én pont ilyen sminket szeretek készíteni magamnak és ezeken a videókon nagyon jól megtanulható hogy is kell ezt!
A videók többsége a 2012-es New York-i divathéten készült.

Az első, mint a címe is mutatja Rachel Zoe divatbemutatón készült smink. Nekem ez a kedvencem!


A második nagyon hasonlít az elsőhöz, csak ceruzával dolgoznak. Ez a Betsey Johnson divatbemutatón készült smink.



A harmadik smink hasonlít az első kettőhöz, viszont az alsó szempilláknál a festés azonnal megfogott. 
Nekem nagyon tetszik. Kipróbáltam, működik. A smink a L.A.M.B. divatbemutatójára készült.



A negyedik (egyben az utolsó) videó már nem divatbemutatós smink, inkább kicsit magyarázós. (Igaz spanyolul van, de szerintem minden érthető.) Ez a videó a tökéletes tusvonal meghúzásában segít.



1 megjegyzés: