2012. május 1., kedd

Első SZÜLINAP!! / First Birthday!!

Pont ma egy éve volt amikor elindítottam a blogomat!

Szóval Boldog Első Születésnapot Nekem!! :D :D :D


Tudom ilyenkor sokan írják, hogy "nem gondoltam volna, hogy eddig folytatom..." stb. Na ez nálam nem így van!!
Én tudtam, hogy folytatni fogom!!! :)
Nagyon szeretem csinálni és mérhetetlen örömmel tölt el, amikor látom hogy jönnek a látogatók a blogra! Amikor kommenteket kapok olyan izgatottság fog el, mint a gyerekeket a karácsonyi ajándékbontásnál!
Nagyon örülök mindenkinek aki idelátogat!!

Amikor elkezdtem még főként a divat állt a középpontban, és bevallom sokszor látok nagyon jó témákat, amik Nekem tetszenek és szívesen osztanám meg a blogon, de sokszor a millió kép láttán (az egyenkénti lementés miatt) ellustulok és nem teszem ki, szóval ezen szeretnék változtatni. Időközben a blogra felkerültek olyan témák is amik bár nem szervesen kötődnek a divathoz (pl.: beauty dolgok, 1-2 hír, vagy akár celebek) mégis Engem érdekelnek és a látogatottság alapján másokat is, úgyhogy örömmel szélesítettem "látó"köröm/témaköröm. 

Voltak, vannak és biztosan lesznek is olyan időszakok, amikor kevesebb poszt születik, hiszen minden ember szabadideje véges, ami viszont 100%, hogy egyszer csak jön egy újabb! Szóval nem feladni! :)

Úgyhogy köszönöm, hogy ITT vagytok!







Csak mert jól átalakították a képet, és persze az 1 szem gyertya miatt :)

2 megjegyzés: