2012. október 11., csütörtök

Pixibox - mi lesz benne?

 Hallottátok??


Az oly népszerű Glossybox mintájára elkészült az első ilyen doboz Magyarországon is! A Pixibox!

Lássuk mit írnak magukról:
"Biztosak vagyunk benne, hogy tetszeni fog a PIXIBOX. Lássuk, miért? Mert ez egy olyan változó tartalmú csodaszép dobozka, amely 4-6 exkluzív szépségápolási termékmintát, vagy miniterméket tartalmaz és oda szállítjuk részedre, ahová csak kéred."(PIXIBOX web)
Az ára: 3990 Ft. Az árban benne van a szállítási költség is.

A doboza, az első képek alapján letisztult. Nem teszem be a képét, mert most jött a hír, hogy alakítanak még rajta. Mondjuk én még kevesebb mintát tennék az alsó részére. Majd meglátjuk mi lesz belőle.
Ha belegondolunk, mondjuk a Glossybox-al összehasonlítva, nem sokkal drágább. Viszont (ne politizáljunk és a gazdasági helyzetbe se menjünk bele), így sem kevés.
A termékek itt is zsákbamacskák. Bár az eddigi partnerekből ki lehet következtetni. Lássuk mi lesz belőle:
  • Schwarzkopf - gyanítom mini balzsam, vagy valami hasonló lesz
  • La Prairie - az egyik kedvenc márkám (ezt be kell vallanom), szerintem kis tégelyes krém lesz
  • Dolce & Gabbana - parfüm minta
  • Boss - parfüm minta
  • Clinique - vagy mini szempillaspirál, vagy szemhéjfesték, vagy rúzs
  • Estée Lauder - hasonlóan , mint a Clinique, bár szerintem esélyesebb, hogy itt lesz a szempillaspirál
Szerintem ezek a termékek várhatóak.
Ahogy írtam is a La Prairie nagy kedvencem, úgyhogy mondhatni nekem már csak ezért is megérné. A Clinique és az Estée Lauder is okés.De vajon megér ennyit?!
Őszintén, lehet az első dobozt megmutattam volna.
Egyébként az első gondolatom az volt, hogy: ezaz! Már majdnem meg is rendeltem mikor végig gondoltam. Szóval várok. Ha mást nem legalább az első dobozt, bár a La Prairie annyira csábít... :)
Kíváncsian várom és örülök, hogy megvalósították.

Mit gondoltok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése