2013. február 28., csütörtök

Oscar - legjobb ruhák (2013)

A 2013-as Oscar díjátadó gála nem hozott nagy meglepetéseket sem a díjakkal sem pedig a ruhákkal kapcsolatban.

Igyekeztem kiválogatni a személyes kedvenceimet. Rosszakról most szándékosan nem írnék. Főként mert abból van több. Illetve biztosan mindenki igyekezett csak van ki több ki kevesebb sikerrel járt.

Sorrendet nem állítok fel, de azért 2 fő kedvencet kiemelek. :)

Amy Adams volt számomra az egyik fénypont. Külön öröm, hogy Oscar de la Renta volt rajta. Az egyik kedvencem.

Salma Hayek a másik fő kedvencem és nem csak azért mert Alexander McQueen az egyik kedvencem, hanem mert csodásan is állt rajta a ruha.

Jennifer Aniston Valentino ruhája sugárzik és benne ő is.

Jennifer Lawrence Diorban érkezett. A ruha egyszerű és bájos.
Alicia Vikander tündökölt az Elie Saab ruhájában.
Kristin Chenoweth Tony Wardban volt.
Kerry Washingtont először be sem akartam tenni. Mert a csodás ruhát a haja annyira elrontja, hogy az már szörnyű. De inkább nem büntetem ezt a Miu Miu ruhát, hadd lássuk meseszép színét.
Zoe Saldana Alexis Mabille ruhában volt. A ruhát első látásra imádtam eltekintve 1 apróságtól. Az az öv maga a rémálom, határozottan az egész ruha csúfsága lett.
Samantha Barks, egyszerű, de nagyszerű ebben a Valentinoban.
Első látásra nem. De utána mégis rájöttem, hogy Naomi Watts Armaniját szívesen felvenném. (Talán nem Oscarra.)

Jennifer Garner Gucciban. Első ránézésre nem szerettem a ruhát, elölről semmilyen, sőt előnytelen. De a hátsó megoldás "betolta" a jók közé.


+1 Louise Roe, Monique Lhuillier ruhában.


És végül, de nem utolsó sorban, a két (szerintem) legjobb kép, ami a 2013-as Oscaron készült!

1 megjegyzés: