2013. október 22., kedd

Jó arckrém, jó áron?

Krémmániás vagyok. Beismerem. - Mondhatnám ha elvonó kúrán, egy csoportos foglalkozáson lennék, de gyanítom ez a csoport (igen Te, kedves olvasó) megért engem.


Megtalálni a tökéletes arckrémet nem könnyű. Annyit próbálkoztam már, hogy minden krémemre sem emlékszem. Arra viszont igen, hogy amióta az eszemet tudom imádom a krémeket.
Régebben még mindent az arcomra kentem, később próbáltam megválogatni mit használok, mind összetevőkben, mind pedig hatást illetően.
Ha őszinte akarok lenni bárki bármit mond, számomra mindig a személyes tapasztalat az, ami igazán fontos, kiváltképp ha krémről van szó. Hiszen amennyi ember, annyi bőr, annyi allergiás reakció stb. Így ami valakinek jó, az másnak nem.

Ha meg kellene határoznom a bőrömet, akkor érzékenynek mondanám. De azért annyira nem extra érzékeny, szóval ez is megérne egy külön bejegyzést. Most viszont lassan elfogy a jelenlegi arckrémem és bár a hétvégét krém vadászattal töltöttem, mégis üres kézzel tértem haza.

Tömött polcok, minden krém másra jó, más bőrre, más hatással, más kornak (vagy kitudja, hiszem nem sok darabon van feltüntetve, pedig ez is fontos lenne). Általában "öregedésgátló" krémekre szavazok, sosem túl korai elkezdeni, vagy mégis? Milyen összetevők lehetnek benne, ami egy érettebb bőrre kell és esetleg az enyémre káros lehet? De igazán 30 fölött ajánlanak ránccsökkentő krémeket.
Egy zűrzavaros információáradatban ember legyen a talpán, aki ki tud választani egy krémet.
(Ok, nem akarom túldramatizálni, vannak ennél nagyobb problémák, de most ezen agyalok.)

A rövidnek nem mondható bevezetés után térjünk rá a lényegre. Sikerült pár krémre csökkenteni a listát.
A szempontjaim a következők voltak:

  • ne legyen rosszabb a bőröm, mint előtte
  • ne legyen drága
Igen, ennyi. Nem is lenne nehéz, igaz? Hát nem.

Tekintettel arra, hogy még tényleg nem kell extrém krémeket használni a bőrömre, így a szuperdrága szuperfiatalító krémeket kilőttem. Meg egyébként, okozott már közülük is csalódást 1-2.
Már több krém is irritálta a bőröm (vörös foltok, stb.) így ez az egyik legfontosabb. Ne legyen rosszabb, mint volt. Remélem nem nagy kérés.

A kiválasztott krémek pedig a következők:


Nivea Q10 - nappali arckrém. Amit használtam azt Németországban vettem hirtelen felindulásból és jól döntöttem, szerettem. (Most egyébként az éjszakait használom, azzal is meg vagyok elégedve, de a nappali jobban tetszett.)
Bioderma Sensibio Light - elvileg érzékeny bőrre fejlesztették. Felkeltette az érdeklődésemet, sok jót olvastam a márkáról.
Nivea Cellular - az újdonság varázsa. Hétvégén láttam a Müllerben, aki követi a facebook-omat, az már láthatta, hogy régebben is érdekelt már ez a termékcsalád és ez azóta sem változott.

Jelenleg ez a három vezet. Gondolkodóba estem még az Olay márkával kapcsolatban, szintén a sok pozitív visszajelzés miatt. Így még esélyes lehet. De ki tudja mit hoz a holnap? Továbbra is bújni fogom az internetet a "tökéletes" után kutatva.


Van kedvenc arckrémetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése